A tavalyi 4.a osztály augusztus végén tartotta meg a 4 napos erdei iskoláját.
Első állomásként busszal Balatonfűzfőre, a bobpályára indultunk. A száguldozás és a játszótéri “tombolás” után Kerekiben folytatódott az utunk.
A Balatoni Madárkertben különleges és egzotikus madarakat és kisállatkákat csodáltunk meg. Nagyon sok információt tudtunk meg ezekről a különleges állatokról.

Innen szálláshelyünkre, Bonnyára indultunk. Elhelyezkedtünk, majd elfogyasztottuk a finom vacsorát. Az estét játékkal és beszélgetéssel zártuk.
A második napot zenés tornával indítottuk. A bőséges reggeli után Kaposvárra buszoztunk, ahol megtekintettük a Rippl Rónai Múzeum kiállításait.
Láttuk híres magyar festők képeit, helytörténeti gyűjteményt és a balatoni táj állat és növényvilágát. Sétáltunk a város főterén, és nagyot lubickoltunk, csúszdáztunk a Virágfürdőben. Az estét tánccal, játékkal és énekléssel töltöttük.
Harmadik napon a torna és a reggeli után Göllére indultunk. Meglátogattuk Fekete István sírját, ahol virágot helyeztünk el, majd a szülőházában található
múzeumban megismerkedtünk az élettörténetével, a műveivel. Délután a Balatonban hűsöltünk. Este táncoltunk és meglepetésként bátorságpróbát teljesítettünk.
A negyedik napot ismét zenés tornával kezdtük. Reggeli után a csapatok szellemi vetélkedőn mérték össze tudásukat a kiránduláson látottak és hallottak ismereteiből. Ezt követően a szomszédos farm állataival ismerkedtünk meg. Ebéd után elérkezett a hazautazás ideje.
Tartalmas és izgalmas napokat töltöttünk el együtt a több hónapos otthonlét után. Örültünk az osztálytársaknak és a tanítóinknak, a sok-sok közös programnak és a maradandó élményeknek.
Köszönjük ezeket a szép napokat!